یاعلی ابن الموسی الرضا


من وخدا


پرنده ام ، بال و پرم سوخته

                  آتش آن ، نفس ، برافروخته

بارش بارانی و من آتشین

 

                 لطف کن و با منِ کمتر، نشین

دست بلند کردم و دل سوخته

                می نگری؟ بال و پری سوخته؟!

درب زند، چشم که بارانی ست

                کفتر دل عاشق مهمانی است

در دلم آشوب شده ، مهربان

                بر دل و جان ذکر رضا شد روان

ای که رئوفی ، به سرم دست کَش!

               می شنوی ساقی ندای عطش!

تشنه ی دیدار شدم دلبرم

               یوسف من ، لیلی من ، سرورم

من چو بدم ، لیک تو خوبی رضا

               دل چو شکست می خری اش ، الوفا!

دست که نه، چنگ زنم بر دردت

               بـــــــــال بـــــــــده تا بپــــرد کفــترت                        


 

دلم ، بال می خواد .........

دلتون هوایی شد، برای دلم دعا کنید...

صلی الله علیک یا علی بن موسی الرضا...

اين شعرمال دوست گلم نسيبه خليلي بود



نظرات شما عزیزان:

1ta
ساعت21:21---24 مهر 1389
من چو بدم ، لیک تو خوبی رضا

دل چو شکست می خری اش ، الوفا!
سلام ممنون گلم واقعا شعرت زیبا بود


و دلم می گوید
ساعت17:59---24 مهر 1389
سلام . ممنون لطف تون هستم ، نسیبه خانم .

حامد
ساعت13:14---22 مهر 1389
سلام عالی بود !!!!!!!!!یک سری به من بزن !حاضر به تبادل لینک هستی؟


و دلم می گوید
ساعت12:04---22 مهر 1389
سلام . خدا رو شکر که از متن و شعر خوشتون اومد ، از اونجایی که متن ها و شعرش از خودمه ، لطفا منبع رو وبلاگم بگذارید یا اسمم رو زیر نوشته بگذارید. حرم رفتید برام دعا کنید . یا حق .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| 22 مهر 1389برچسب:,| 14:8 | نسیبه |